من وتوپرشین
من وتوپرشین
آنچه شما خواسته اید دراين سايت

برنگردد روی ما جز سوی یار/  در هوای دوستان دیوانه ایم

.

.

.

وقتی تو هستی تمامی جهان با تو است، و وقتی تو نیستی فقط درماندگی و غم با من است

.

.

.

تو به نقش قهوه اعتقاد داری ، به پیش بینی ، به بازی های بزرگ و من فقط به چشمهایت . . .

.

.

.

برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند ، نازنین … !

چشمانت را قرض می دهی !؟

.

.

.

با چرخش روزگار هم درگیرم

انگار گره خورده به تو تقدیرم

من شاعر حرف های این دل هستم

یادت نرود!بدون تو می میرم . . .

 

از دورترین نقطه ی عشق ، دل به پرگار خدا می بندم ، شاید به تو رسیدن در یک شعاع زیاد هم محال نباشد .
 
.

.

.

می آیی عاشق میکنی ، محو میشوی تا فراموشت کنم ، دوباره می آیی تازه میکنی خاطرات را ، محو میشوی ، به راستی که سراب از تو با ثبات تر است .
 
.

.

.

با من ای دوست اگر خوب ، اگر بد باشی / تپش قلب من این است : تو باید باشی .
 
.

.

.

همیشه ابرهای واسه آدما گریه میکنن ولی آدما عاشق ستاره ها میشن ، یادت باشه چشمک ستاره ها گریه ی ابرها رو از یادت نبره !

.

.

.

چیزیم نیست ، خرد و خمیرم فقط همین / کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین / از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز / در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین .
 
.

.

.

برایت آرزو میکنم بهترین هایی را که هیچ کس برایم آرزو نکرد .
 
.

.

.

تو را تا بی نهایت دوست دارم / تو را تا قلب دریا دوست دارم / اگر روزی نباشم در این دنیای خاکی / تو را در قلب خاک هم دوست دارم .
 
.

.

.

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است / بی تو از گردش ایام دلم بیزار است / بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت می سوزد / دل افسرده ی من طالب یک دیدار است .
 
.

.

.

من و تو میدانیم کز پی هر تقدیر ، حکمتی می آید ، من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان ، چه شود آخر دلتنگیها ! خدا می داند .
 
.

.

.

باز یادت میکنم تا نگویی بی وفاست / از شما دورم ولی این دل همیشه با شماست .

 


حقایق گاهی وقتا توی شوخی پیدا میشه

خیلی احمقانه است اگر فکر میکنیم آدمها توی شوخیها دلشان نمی شکند . . .

.

.

.

تنها خداست که میداند (بهترین) در زندگی تو چگونه معنا می شود

من آن بهترین را برایت آرزو می کنم . . .

.

.

.

چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان

برای کسی که در دوری ما

شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . . .

.

.

.

سرزنشم مکن اگر از همه پا کشیده ام ، تبع لطیف آدمی ، با همه سر نمیکند . . .

.

.

.

پا میکشم از کوچه های همجواری / یعنی دگر اینجا ندارم اعتباری

با این همه دل به دستت می سپارم / شرمنده ام جز این ندارم یادگاری . . .

.

.

.

میگویند دل به دل راه دارد راست میگویند

دیگر نپرس چرا دوستت ندارم . . .

.

.

.

هرچه دلتنگی هست ، حرفهایی که گره در گره است

تو بیا تا به همان بوسه اول برود . . .

.

.

.

من کزین فاصله غارت شده ی چشم تو ام

چون به دیدار تو افتد سرو کارم چه کنم

یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است

میله های قفسم را نشمارم چه کنم . . . ؟

.

.

.

اگرچه از تو دور هستم اما تو را در قلب خویش حس میکنم

حتی نزدیکتر از آن دو عاشقی که در آغوش هم هستند . . .

 


نه نیمه ی خالی لیوان را نگاه کن و نه به نیمه ی پُرش قانع باش

پس شیر آبی پیدا کن و لیوانت را لبریز از آب زلال عشق کن . . .

.

.

.

عمریست که با سادگی ام خو دارم / درویش صفت نغمه ی یا هو دارم

ای عشق بیا مشتری جانم باش / در سینه دلی به شرط چاقو دارم !

 

.

.

.

راضی ام حراج هر هفته ی بازار دلت من باشم  . . .

.

.

.

چندیست ز یاران قدیمی خبری نیست

ازآن همه خوبی ومحبت اثری نیست

چشمم به در و گوش به گوشی و دلم تنگ

در کوچه تنهایی ما رهگذری نیست . . .

.

.

.

تو هم  این روزها این شایعه را باور کردی که من بی تو می میرم؟!

.

.

.

رود اشکم که به دریاچه ی غم می ریزد

خوابم از حالت چشم تو به هم می ریزد . . .

 

یه تریلی بخرم تو شاگردم میشی!؟

 
فقط بخواب . منم به عشقت پشت تریلیم می نویسم

بوق نزن سالار خوابه

.

.

.

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است / بی تو از گردش ایام دلم بیزار است

بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت می سوزد / دل افسرده ی من طالب یک دیدار است . . .

.

.

.

بایست و تماشا کن!

کسی را که برای ماندنت دست به دعا برداشته بود

امروز برای رفتنت نذر کرده است . . .

.

.

.

دقت کردین رو کیبردها ((I)) و ((U)) کنار هم هستند؟ به سلامتی سازنده !

.

.

.

لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اند و جیر جیر میکنند

محکمند

خوش به حالشان که لنگه همند . . .

(
حسین پناهی)

.

.

.

گفته بودی گنج در ویرانه هاست ، راست گفتی ، چون وجودت در دل ویران ماست . . .

.

.

.

وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن است ، آرزو دارم در آن نزدیکی ها باشی . . .

.

.

.

سفر از فاصله ی دور حکایت دارد / خسته با رفتن احساس رفاقت دارد

چه صمیمانه به درگاه خدا گویم / که دلم از دوری دوست شکایت دارد

. . .


دلامون بزرگه تنگش نکنیم ، زندگی آسونه سختش نکنیم ، رفاقت قشنگه ترکش نکنیم!

.

.

.

ساده بودم که تورا ساده تصور کردم / بعد لبخند تو با گریه تبسم کردم

آشنا با همه ی پنجره های شهرم / چون تورا پشت همین پنجره ها گم کردم

.

.

.

به یاد” هم بودن ، قشنگترین هدیه ایست که نیاز به “با هم” بودن ندارد . . .

.

.

.

می پوشانم دلتنگی ام را با بستری از کلمات ، اما باز کسی در دلم “تو” را صدا می زند . . .

.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:اس ام اس عاشقانه,پیامک جدید, توسط محمدصیرفی